Nr ref.: MDK/SS/10_2017, MDK/SZ/10_2017, MDK/KOS/10_2017, MDK/KOL/10_2017
Twoja rola:
Twoim głównym celem będzie oferowanie Klientom produktów bankowych oraz realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych w placówce. Będziesz opiekował się przypisaną do Ciebie bazą Klientów i nawiązywał nowe kontakty, dbając o jak najwyższą jakość obsługi.
Twój zespół:
Będziesz pracować w zespole doradców w placówce bankowej, którzy będą Cię wspierać w działaniu. Twoim bezpośrednim przełożonym będzie dyrektor placówki.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
Masz już pierwsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze Klienta w dowolnej branży? Osiągasz sukcesy sprzedażowe i potrafisz nawiązać autentyczny kontakt z klientem? Jesteś efektywny, potrafisz sprawnie organizować swoją pracę i masz wykształcenie min. średnie?
Jeśli tak – szukamy właśnie Ciebie!
Nasza oferta:
Czeka na Ciebie stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe połączone z systemem premiowym zależnym od wyników oraz bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, liczne konkursy wewnętrzne).
W pierwszym miesiącu pracy otrzymasz pełny pakiet szkoleń wdrożeniowych, a przez cały okres pracy - wsparcie kolegów i koleżanek oraz przełożonego w placówce.
Po określonym czasie możesz przystąpić do egzaminu z wiedzy i awansować na stanowisko Doradcy Klienta w placówce, w której zostałeś zatrudniony.
Czeka na Ciebie stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe połączone z systemem premiowym zależnym od wyników oraz bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, liczne konkursy wewnętrzne).
W pierwszym miesiącu pracy otrzymasz pełny pakiet szkoleń wdrożeniowych, a przez cały okres pracy - wsparcie kolegów i koleżanek oraz przełożonego w placówce.
Po określonym czasie możesz przystąpić do egzaminu z wiedzy i awansować na stanowisko Doradcy Klienta w placówce, w której zostałeś zatrudniony. Czeka na Ciebie stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe połączone z systemem premiowym zależnym od wyników oraz bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, liczne konkursy wewnętrzne).
W pierwszym miesiącu pracy otrzymasz pełny pakiet szkoleń wdrożeniowych, a przez cały okres pracy - wsparcie kolegów i koleżanek oraz przełożonego w placówce.
Po określonym czasie możesz przystąpić do egzaminu z wiedzy i awansować na stanowisko Doradcy Klienta w placówce, w której zostałeś zatrudniony.
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie maila na adres: kariera@credit-agricole.pl