W dniach 28-30.04.2015 r. odbędą się
zapisy elektroniczne na przedmioty obieralne (PO)
rozpoczynające się od roku akademickiego 2015/2016
(semestr zimowy i letni)
dla studentów obecnego II roku studiów stacjonarnych I stopnia kierunek TURYSTYKA I REKREACJA
Zasady ogólne organizacji i realizacji przedmiotów obieralnych
§ 1
1. Ofertę przedmiotów obieralnych stanowią przedmioty obieralne ujęte w programach i planach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.
2. Studenci dokonują wyboru przedmiotów obieralnych określonych w planach studiów właściwych dla danego kierunku, formy i roku studiów.
3. Wykaz przedmiotów obieralnych wraz z odpowiadającymi im programami przedmiotów (sylabusy) jest publikowany na stronie internetowej Wydziału w dziale:
a) dla studenta - sylabusy do przedmiotów realizowanych w języku polskim,
b) Incoming Students/Courses in English - sylabusy do przedmiotów realizowanych w języku obcym oraz wykładów w języku obcym.
4. Przed dokonaniem wyboru studenci są zobowiązani zapoznać się z sylabusami wybieranych przedmiotów.
5. Decyzję o uruchomieniu zajęć z przedmiotów obieralnych podejmuje Dziekan, który zatwierdza też listy osób zapisanych na poszczególne przedmioty. Informacja o uruchomionych przedmiotach i listy osób zapisanych na przedmioty są podawane do wiadomości studentów oraz jednostek.
6. Zamiana wybranego przedmiotu obieralnego na inny jest możliwa tylko za zgodą dziekana i może się odbyć w ciągu dwóch tygodni po ogłoszeniu list. Zamiana nie może spowodować zamknięcia przedmiotu ani uruchomienia nowego przedmiotu.
7. Student ma obowiązek uzyskać zaliczenie z wybranego przedmiotu na zasadach określonych w regulaminie studiów wyższych w ZUT w Szczecinie i karcie przedmiotu (sylabusie).
8. Nauczyciel odpowiedzialny za przedmiot potwierdza osiągniecie przez studenta efektów kształcenia poprzez wpis do protokołu oceny oraz punktów ECTS.
Zasady organizacji i realizacji przedmiotów obieralnych w języku polskim
§ 1
1. Realizacja przedmiotów obieralnych w języku polskim rozpoczyna się:
a) na studiach I stopnia od drugiego roku studiów,
b) na studiach II stopnia od drugiego semestru studiów.
2. Zapisy na przedmioty obieralne są przeprowadzane:
a) dla studentów pierwszego roku studiów drugiego stopnia, którzy dokonują wyboru przedmiotów na semestr drugi studiów - w pierwszym semestrze studiów;
b) dla pozostałych studentów - w semestrze letnim na kolejny rok akademicki.
3. Student zapisuje się na wybrane przedmioty w dziekanacie.
4. W wypadku, gdy zapisy odbywają się elektronicznie student korzysta z własnego loginu i hasła na zasadach określonych przez dziekanat i administratora zapisów. Po przeprowadzeniu zapisów elektronicznych administrator przesyła wyniki wyborów do dziekanatu.
5. Dziekanat przygotowuje listy i przekazuje Dziekanowi w celu podjęcia decyzji o uruchomieniu wybranych przez studentów zajęć z przedmiotów obieralnych.
6. Liczba studentów w grupach przedmiotów obieralnych nie może być mniejsza niż 15 osób.
7. Przedmioty, na które zapisze się zbyt mała liczba studentów nie zostają uruchomione.
8. Studenci, którzy nie dokonają zapisów, zostaną decyzją Dziekana przydzieleni w ramach wolnych limitów miejsc na zajęcia z przedmiotów obieralnych, które zostały uruchomione.
9. Ostateczne wyniki wyborów wraz z informacjami dotyczącymi uruchomienia w poszczególnych semestrach studiów określonych przedmiotów obieralnych zostają podane do wiadomości poszczególnym Jednostkom Wydziału i studentom, w tym w formie publikacji na tablicach ogłoszeń i stronie internetowej Wydziału.
<colgroup><col width="171" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:5472;width:128pt" /> <col width="55" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1760;width:41pt" /> <col width="50" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1600;width:38pt" /> <col width="48" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1536;width:36pt" /> <col width="60" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1920;width:45pt" /> <col width="33" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1056;width:25pt" /> <col width="308" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:9856;width:231pt" /> <col width="52" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1664;width:39pt" /> <col width="61" style="mso-width-source:userset;mso-width-alt:1952;width:46pt" /> <col width="72" style="width:54pt" /> </colgroup>
PRZEDMIOTY OBIERALNE (PO) NA ROK AKADEMICKI 2015/2016 | |||||||||
studia stacjonarne pierwszego stopnia - kierunek TURYSTYKA I REKREACJA | |||||||||
S1 TiR III rok/5 semestr - przedmioty obieralne w semestrze zimowym | S1 TiR III rok/6 semestr - przedmioty obieralne w semestrze letnim | ||||||||
sylabusy wg KRK z roku akademickiego 2013/2014 | |||||||||
zajęcia dydaktyczne w formie wykładów | zajęcia dydaktyczne w formie wykładów | ||||||||
Finanse przedsiębiorstw | 25hW | 2 ECTS | KASiF | 1 | Animacja czasu wolnego w turystyce | 35hW | 3 ECTS | ZPGiT | |
Kultura menedżerska | 25hW | 2 ECTS | KZP | 2 | Mody i systemy żywieniowe i ich wpływ na wydolność organizmu | 35hW | 3 ECTS | WNoŻiR | |
Matematyka | 25hW | 2 ECTS | KZMwE | 3 | Organizacja przedsiębiorstw turystycznych | 35hW | 3 ECTS | ZPGiT | |
Metodologia badań naukowych | 25hW | 2 ECTS | KE/ZEK | 4 | Przestrzenne zagospodarowanie regionów | 35hW | 3 ECTS | KN,AiEŚ/ZPiGN | |
Produkt turystyczny | 25hW | 2 ECTS | ZPGiT | 5 | Rachunkowość w turystyce | 35hW | 3 ECTS | KEMiR | |
Regionalna gospodarka turystyczna | 25hW | 2 ECTS | ZPGiT | 6 | Samorząd terytorialny | 35hW | 3 ECTS | ZPGiT | |
Technika pracy biurowej | 25hW | 2 ECTS | ZPGiT | 7 | Turystyka biznesowa i kongresowa | 35hW | 3 ECTS | ZPGiT | |
Student wybiera 3 PO = 6 ECTS = 75h | Student wybiera 3 PO = 9 ECTS = 105h | ||||||||
Przedmioty obierlane nie mogą się powtarzać na III roku 2015/2016 z przedmiotami wybranymi na II roku 2014/2015 |
ZAPISY ZAKONCZONE