Aktualności

Harmonogram prezentacji specjalności na studiach stacjonarnych I stopnia rozpoczynających się od 4 semestru (letniego) roku akademickiego 2015-2016 05.05.2015 15:27

Harmonogram prezentacji specjalności na studiach stacjonarnych I stopnia

rozpoczynających się od 4 semestru (letniego) roku akademickiego 2015-2016

 

Stopień, forma, kierunek, rok studiów

Terminy prezentacji specjalności

S1_Ekonomia_obecny I rok

(1)    12.05.2015 – wtorek

Godz. 8.00-9.30

aula 216 (Ż)

 

 

S1_Zarządzanie_obecny_I rok

(2)    05.05.2015 wtorek

Godz. 8.00-9.30

Sala 214 (Ż)

 

 

N1_Ekonomia_obecny I rok

Informacja drogą elektroniczną

 

 

Harmonogram zapisów elektronicznych na przedmioty obieralne oraz specjalności na wszystkich kierunkach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia

rozpoczynających się od roku akademickiego 2015-2016

Stopień, forma, kierunek, rok studiów

Liczba studentów

Termin zapisów elektronicznych 

na przedmioty obieralne

Terminy zapisów elektronicznych

na specjalności

S1_Ekonomia_obecny I rok

72 os.

13-15.05.2015 

13-15.02.2015

S1_Ekonomia_obecny II rok

75 os.

18-19.05.2015  

 

S1_Zarządzanie_obecny_I rok

43 os.

11-13.05.2015 

11-13.05.2015 

S1_Zarządzanie_obecny_II rok

35 os.:p>

18-19.05.2015  

 

S1_Turystyka i rekreacja_obecny_I rok

39 os.p>

25-26.05.2015 

 

S1_Turystyka i rekreacja_obecny_II rok

53 os.

28-30.04.2015

 

S2_Ekonomia_obecny_I rok

70 os.

25-26.05.2015

 

N1_Ekonomia_obecny I rok

29 os.

11-13.05.2015 

11-13.05.2015

N1_Ekonomia_obecny II rok

15 os.

11-13.05.2015 

 

 

 

 

N2_Ekonomia_obecny I rok

44 os.

11-13.05.2015 

 

 

 

 

 

Zasady ogólne organizacji i realizacji przedmiotów obieralnych

 

§ 1

 

1.    Ofertę przedmiotów obieralnych stanowią przedmioty obieralne ujęte w programach i planach studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.

2.    Studenci dokonują wyboru przedmiotów obieralnych określonych w planach studiów właściwych dla danego kierunku, formy i roku studiów.

3.    Wykaz przedmiotów obieralnych wraz z odpowiadającymi im programami przedmiotów (sylabusy) jest publikowany na stronie internetowej Wydziału w dziale:

a)             dla studenta - sylabusy do przedmiotów realizowanych w języku polskim,

b)             Incoming Students/Courses in English - sylabusy do przedmiotów realizowanych w języku obcym oraz wykładów w języku obcym.

4.    Przed dokonaniem wyboru studenci są zobowiązani zapoznać się z sylabusami wybieranych przedmiotów.

5.    Decyzję o uruchomieniu zajęć z przedmiotów obieralnych podejmuje Dziekan, który zatwierdza też listy osób zapisanych na poszczególne przedmioty. Informacja o uruchomionych przedmiotach i listy osób zapisanych na przedmioty są podawane do wiadomości studentów oraz jednostek.

6.    Zamiana wybranego przedmiotu obieralnego na inny jest możliwa tylko za zgodą dziekana i może się odbyć w ciągu dwóch tygodni po ogłoszeniu list. Zamiana nie może spowodować zamknięcia przedmiotu ani uruchomienia nowego przedmiotu.

7.    Student ma obowiązek uzyskać zaliczenie z wybranego przedmiotu na zasadach określonych w regulaminie studiów wyższych w ZUT w Szczecinie i karcie przedmiotu (sylabusie).

8.    Nauczyciel odpowiedzialny za przedmiot potwierdza osiągniecie przez studenta efektów kształcenia poprzez wpis do protokołu oceny oraz punktów ECTS.

 

Zasady organizacji i realizacji przedmiotów obieralnych w języku polskim

 

§ 2

 

 

1.         Realizacja przedmiotów obieralnych w języku polskim rozpoczyna się:

a) na studiach I stopnia od drugiego roku studiów,

b) na studiach II stopnia od drugiego semestru studiów.

2.         Zapisy na przedmioty obieralne są przeprowadzane:

a) dla studentów pierwszego roku studiów drugiego stopnia, którzy dokonują wyboru przedmiotów na semestr drugi studiów - w pierwszym semestrze studiów;

b) dla pozostałych studentów - w semestrze letnim na kolejny rok akademicki.

3.         Student zapisuje się na wybrane przedmioty w dziekanacie.

4.         W wypadku, gdy zapisy odbywają się elektronicznie student korzysta z własnego loginu i hasła na zasadach określonych przez dziekanat i administratora zapisów. Po przeprowadzeniu zapisów elektronicznych administrator przesyła wyniki wyborów do dziekanatu.

5.         Dziekanat przygotowuje listy i przekazuje Dziekanowi w celu podjęcia decyzji o uruchomieniu wybranych przez studentów zajęć z przedmiotów obieralnych.

6.         Liczba studentów w grupach przedmiotów obieralnych nie może być mniejsza niż 15 osób.

7.         Przedmioty, na które zapisze się zbyt mała liczba studentów nie zostają uruchomione.

8.         Studenci, którzy nie dokonają zapisów, zostaną decyzją Dziekana przydzieleni w ramach wolnych limitów miejsc na zajęcia z przedmiotów obieralnych, które zostały uruchomione.

9.         Ostateczne wyniki wyborów wraz z informacjami dotyczącymi uruchomienia w poszczególnych semestrach studiów określonych przedmiotów obieralnych zostają podane do wiadomości poszczególnym Jednostkom Wydziału i studentom, w tym w formie publikacji na tablicach ogłoszeń i stronie internetowej Wydziału.

 

 

 

PRZEDMIOTY OBIERALNE (PO)  NA ROK AKADEMICKI  2015/2016
studia stacjonarne drugiego stopnia - kierunek EKONOMIA
  S2 II rok/3 semestr - przedmioty obieralne w semestrze zimowym   S2 II rok/4 semestr - przedmioty obieralne w semestrze letnim
  sylabusy wg KRK z roku akademickiego 2014/2015
  zajęcia dydaktyczne w formie ćwiczeń audytoryjnych zajęcia dydaktyczne w formie ćwiczeń audytoryjnych  
1 Analiza rynku  15hA 1 ECTS ZPGiT 1 Agrobiznes na rynku światowym  15hA 1 ECTS KN,AiEŚ/ZDwA
2 Komunikacja społeczna i negocjacje w biznesie  15hA 1 ECTS ZPGiT 2 Geografia polityczna i gospodarcza Europy  15hA 1 ECTS KM
3 Kształtowanie warunków pracy  15hA 1 ECTS KN,AiEŚ/ZEŚ 3 Marketing II  15hA 1 ECTS KM
4 Mnemotechnika  15hA 1 ECTS KE 4 Mezoekonomia  15hA 1 ECTS KE
5 Organizacja przedsiębiorstw produkcyjno-handlowych  15hA 1 ECTS KZP 5 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 15hA 1 ECTS KEMiR
6 Zachowania ludzi w przedsiębiorstwach  15hA 1 ECTS KZP 6 Procesy deweloperskie 15hA 1 ECTS KN,AiEŚ/ZPiGN
7 Centra logistyczne 15hA 1 ECTS KASiF 7 Podstawy inwentyki 15hA 1 ECTS KE/ZEK
8 Zespoły ludzkie w organizacjach 15hA 1 ECTS KZP 8 Rachunkowość projektów Unii Europejskiej 15hA 1 ECTS KEMiR
  9 Marketing usług 15hA 1 ECTS KM
  Student wybiera 4 PO = 4 ECTS = 60h           Student wybiera 4 PO = 4 ECTS = 60h      
PRZEDMIOTY OBIERALNE (PO)  NA ROK AKADEMICKI  2015/2016
studia niestacjonarne drugiego stopnia - kierunek EKONOMIA
  N2 II rok/3 semestr - przedmioty obieralne w semestrze zimowym   N2 II rok/4 semestr - przedmioty obieralne w semestrze letnim
  sylabusy wg KRK z roku akademickiego 2014/2015
  zajęcia dydaktyczne w formie ćwiczeń audytoryjnych zajęcia dydaktyczne w formie ćwiczeń audytoryjnych  
1 Analiza rynku  9hA 1 ECTS ZPGiT 1 Agrobiznes na rynku światowym  9hA 1 ECTS KN,AiEŚ/ZDwA
2 Komunikacja społeczna i negocjacje w biznesie  9hA 1 ECTS ZPGiT 2 Geografia polityczna i gospodarcza Europy  9hA 1 ECTS KM
3 Kształtowanie warunków pracy  9hA 1 ECTS KN,AiEŚ/ZEŚ 3 Marketing II  9hA 1 ECTS KM
4 Mnemotechnika  9hA 1 ECTS KE 4 Mezoekonomia  9hA 1 ECTS KE
5 Organizacja przedsiębiorstw produkcyjno-handlowych  9hA 1 ECTS KZP 5 Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa 9hA 1 ECTS KEMiR
6 Zachowania ludzi w przedsiębiorstwach  9hA 1 ECTS KZP 6 Procesy deweloperskie 9hA 1 ECTS KN,AiEŚ/ZPiGN
7 Centra logistyczne 9hA 1 ECTS KASiF 7 Podstawy inwentyki 9hA 1 ECTS KE/ZEK
8 Zespoły ludzkie w organizacjach 9hA 1 ECTS KZP 8 Rachunkowość projektów Unii Europejskiej 9hA 1 ECTS KEMiR
  9 Marketing usług 9hA 1 ECTS KM
  Student wybiera 4 PO = 4 ECTS = 36h           Student wybiera 4 PO = 4 ECTS = 36h